sunnuntai 15. syyskuuta 2013

Hello everyone!

Moikka!:) Mä ajattelin nyt ruveta kirjottelee blogia. Elikkä kirjottelen tänne vähän kaikkea mitä nyt tulee päähän. Mulla ei siis ei ole mitään tiettyä aihetta ja olisi kiva jos te lukijat siellä kommentoisitte jotain aiheita tänne ja niitä lukijoita mä haluisinkin sitten, etten nyt turhaan tänne kirjottele.

 Voisin nyt vaikka kertoa tänne vähän ittestäni...elikkä olen 14-vuotias tyttö täältä Porista. Pidän muodista tosi paljon ja kaikesta siihen liittyvästä. Luen myös jotain muotilehtiäkin..esimerkiksi Costumea ja Demiäkin tulee luettua, vaikka eihän se sinänsä mikään muotilehti ole. Olen myös eläinrakas ja omistan kissan ja koiran.
 Mitäs muuta..? No, tykkään myös tosi paljon valokuvaamisesta. Tällä hetkellä en omista kuin jonkin rikkinäisen digikameran:D, joka on harmi, koska keksin koko ajan jotain kivaa mitä voisi kuvata, mutta en oikein voi toteuttaa niitä ilman kunnon kameraa.:( Otan siis tällä hetkellä kuvia ainoastaan puhelimellani, jossa on ihan ok kamera. Omistan siis Nokia Lumia 720. Siinä siis jotain musta. ;)Kerron itsestäni sitten lisää muissa postauksissani!:)

Heippa! Hyvää sunnuntaita kaikille! :-)



Ei kommentteja: